Nincsen!
Mivel a pénzügyi fogyasztók egyik alapvető joga, hogy reklamáljanak, nincs semmilyen korlát azzal kapcsolatosan, hogy mire lehet panaszt tenni.
Csak érzékeltetésképpen: a vonatkozó szabályok szerint a szolgáltató magatartásával összefüggő bármilyen probléma, eset kapcsán lehet reklamációval élni vagy épp akkor is, ha a pénzintézet elmulasztotta volna teljesíteni valamilyen kötelezettségét. Ennek megfelelően előfordulhat, hogy az ügyfél vitatja és nem ért egyet azzal a tájékoztatással, fizetési felszólítással vagy épp elszámolással, amelyet számára a pénzintézet küldött meg. De meglehet az is, hogy épp ezt a tájékoztatást hiányolja, így például, ha hitelszerződés került megkötésre, és a hitelintézet elmulasztotta folyósítani a vonatkozó összeget határidőben. Ebbe a körbe tartozik az is, ha a pénzintézet, vagy a közvetítő által közzétett reklám, vagy a szerződéskötés előtt az ügyfélnek adott tájékoztatás nem kielégítő vagy félrevezető, vagy az ügyfél véleménye szerint a pénzintézet megsérti a tisztességtelen piaci magatartás tilalmára vonatkozó szabályokat.
Nem utasíthatja el továbbá az ügyfél panaszát a pénzügyi szolgáltató arra hivatkozva, hogy még nem is írtak alá semmilyen szerződést egymással: a reklamáció felmerülhet az előzetes tájékoztatással kapcsolatban is, függetlenül attól, hogy bármilyen szerződés aláírásra került-e.