«

»

Biztosítók, pénztárak, bankok – ugyanúgy reklamálhatok mindenhol?

Természetesen!

Tény, hogy manapság rengeteg különféle pénzügyi szolgáltató van és az általuk nyújtott szolgáltatások köre pedig még ennél is szélesebb. A bankok például hitelt kínálnak, vagy épp azt reklámozzák, hogy kedvező feltételekkel vezetik a bankszámlát, ha náluk tartja a pénzét az ügyfél. Vannak a jövőbeli célok – lakás vásárlása, időskori megélhetés javítása – elérését segítő megtakarítási lehetőségek is. A kockáztatni vágyóknak a befektetési cégek nyújtanak különböző lehetőségeket ahhoz, hogy pénzüket gyarapítsák.

Ugyanakkor legyen szó bármilyen pénzügyi szolgáltatóról, bankról, biztosítóról, vagy független pénzpiaci, illetve biztosításközvetítőről a panaszkezelési előírások mindegyik esetében egységesek. Ez azt jelenti, hogy ha az ügyfél panasszal él, akkor azt szigorú rendelkezések mentén kötelesek kezelni, egészen a kifogás megtételétől az arra történő válaszadásig.

Ha pedig ezeket az előírásokat valamelyik pénzügyi szolgáltató megsérti, minden esetben lehetőség van jogorvoslattal élni: erről a „Jogorvoslat” menüpontban olvasható bővebb információ.