A pénzügyi panaszok kezelésére vonatkozó fontos előírások

Alapvető tudnivalók

alapveto_tudnivalok

Napjainkban szinte már mindenki igénybe vesz valamilyen pénzügyi szolgáltatást. Legyen szó bármely pénzpiaci, tőkepiaci vagy biztosítási szolgáltatásról pl. bankszámláról, egy már meglévő biztosításról vagy épp egy banki hitelről, könnyen előfordulhat, hogy vitája támad a fogyasztónak az adott szolgáltatóval.

Nem árt tudni, hogy ha bármilyen kifogás felmerül …

Biztosítók, pénztárak, bankok – ugyanúgy reklamálhatok mindenhol?

reklamal_mindenhol

Természetesen!

Tény, hogy manapság rengeteg különféle pénzügyi szolgáltató van és az általuk nyújtott szolgáltatások köre pedig még ennél is szélesebb. A bankok például hitelt kínálnak, vagy épp azt reklámozzák, hogy kedvező feltételekkel vezetik a bankszámlát, ha náluk tartja a pénzét az ügyfél. Vannak a jövőbeli célok …

Mire tehetek panaszt a pénzügyi szolgáltatónál, van valamilyen korlát?

panasz

Nincsen!

Mivel a pénzügyi fogyasztók egyik alapvető joga, hogy reklamáljanak, nincs semmilyen korlát azzal kapcsolatosan, hogy mire lehet panaszt tenni.

Csak érzékeltetésképpen: a vonatkozó szabályok szerint a szolgáltató magatartásával összefüggő bármilyen probléma, eset kapcsán lehet reklamációval élni vagy épp akkor is, ha a pénzintézet …

Szeretnék reklamálni a pénzügyi szolgáltatónál, mi ennek a módja?

reklamal

Elutasított a pénzügyi szolgáltató, mit tegyek?