
Az ügyfelek többféle módon tehetnek panaszt a pénzügyi szolgáltatónál. Ezekből pedig ki tudják választani számukra a legmegfelelőbbet, legkényelmesebbet.
Panaszt tenni háromféle módon lehet: írásban, személyesen és telefonon.
Az ügyfelek többféle módon tehetnek panaszt a pénzügyi szolgáltatónál. Ezekből pedig ki tudják választani számukra a legmegfelelőbbet, legkényelmesebbet.
Panaszt tenni háromféle módon lehet: írásban, személyesen és telefonon.
Aki írásban szeretne panaszt tenni a pénzügyi szolgáltatónál, az megteheti postai úton, e-mail útján vagy telefaxon is. Sőt megbízhat valakit abból a célból, hogy az előre megírt panaszlevelét helyette bevigye a pénzügyi szolgáltatóhoz, de természetesen személyesen is leadhatja azt.
Már ekkor is érdemes tudatosan eljárni, mert …
Sokan hívei a személyes ügyintézésnek, az ügyfelek sokszor ettől várják az érdemi ügyintézést és annak sikerességét. A pénzügyi szolgáltatóknak általában több ügyfélszolgálati irodája van országszerte, ahol a fogyasztó megteheti panaszát. Ezek pontos elérhetőségéről, nyitvatartásáról a szolgáltató internetes honlapján, az általános szerződési feltételeikben találhatunk pontosabb információt vagy telefonon is …
Panaszt tenni telefonon nyitvatartási időben (a fiókok nyitvatartási idejében, illetve fiókok hiányában a hét minden munkanapján 8-16 óráig) lehet, de a hét legalább egy munkanapján 8-20 óráig. A szabályok szerint a pénzügyi szolgáltatónak mindent meg kell tennie annak érdekében, hogy legfeljebb öt perc várakozás után fogadja a hívást.
…