↑ Vissza ide: Hangoskönyv

Válaszra sem méltat a bank, mit csináljak?

Bármikor előfordulhat, hogy az ügyfél nem elégedett például egy bank szolgáltatásával vagy bármilyen más kifogása van. Ilyen esetben természetesen joga van reklamálni és panasszal élni. Ha él ezzel a lehetőséggel, akkor a megtett kifogása kezelésére, kivizsgálásának módjára egy sor olyan előírás vonatkozik, amiket a pénzügyi szolgáltató köteles betartani. Természetesen előfordulhat, hogy valami miatt az ügyfél még választ sem kap vagy épp azt megkapja, de annak tartalmával nincsen kibékülve. Ha a fogyasztó tisztában van azzal, hogyan kell eljárnia a szolgáltatónak, akkor jogait is sokkal hatékonyabban tudja érvényesíteni. Épp ezek miatt lényeges megismerni az alapvető tudnivalókat.

A hangoskönyvet ennyien hallgatták meg: 1413

Válaszra sem méltat a bank, mit csináljak? (405 letöltés )